Și pentru că ne place să fim activi, iată ce am mai făcut în ultima vreme:
11 Mai 2015
Voxline Communication contribuie la dezvoltarea indrustriei
de mobile marketing din România și încearcă să aducă plus valoare
acesteia prin participarea anuală la câteva evenimente de
referință. Luna aceasta, pe 13 mai, participăm la cea
de-a opta ediție a Mobile Marketing Conference, eveniment
rebrănduit în Mobifest. Managerul companiei, Bogdan
Apostol, în calitate de speaker la acest eveniment va susține
o prezentare punctuală și plină de informații actualizate despre
piața de mobile marketing locală. Mobisite-ul evenimentului, m2015.mobifest.ro
a fost realizat de către noi.
7 Mai 2015
Echipa Voxline continuă colaborarea cu brandul Isostar
și realizează pentru noua promoție "L'Étape du tour", aplicația
Facebook "Concurs l'etape du tour" și site-ul desktop.
Voxline Communication a creat site-ul responsive concurslays.ro pentru campania
promoțională “Butonezi și câștigi”. Site-ul este special gândit
pentru a oferi participanților la campanie acces facil la
regulament, posibilitatea de înscriere a codurilor, lista
câștigătorilor, etc. De asemenea, Voxline a creat soluția logistică
integrată de înscriere în promoție prin SMS sau site și asigură, ca
de obicei, suportul infoline la noua campanie promoțională.
6 Mai 2015
Voxline Communication continuă colaborarea cu Henkel și realizează în afara promoțiilor prin SMS aplicația Facebook pentru brandul FA “Profită din plin de vacanță!”
30 Aprilie 2015
Echipa Voxline Communication a creat prima
sa aplicație Facebook pentru binecunoscutul brand de băuturi
carbogazoase, Pepsi. Aplicația "Scoate-ți gașca la aer"
afișează informații despre campanie, regulament, câștigatori și
oferă participanților posibilitatea de înscriere în promoția “Acceptă provocarea și scoate-ți gașca la aer!”
1 Aprilie 2015
Pepsi România a dat startul campaniei “Acceptă provocarea!” Voxline asigură suport tehnic și Infoline pe toată perioada desfășurării campaniei promoționale.
6 Martie 2015
Voxline Communication a creat pentru Centrul de Excelență și Sănătate în Turism,
platforma online, sanatatesiturism.ro
Sanatatesiturism.ro este un site responsive, special gândit pentru a oferi publicului țintă
acces facil la informații de interes pentru turismul medical din România, serviciile și programele oferite.
Website-ul responsive beneficiază și de o variantă în limba engleză,
healthandtourism.eu, din dorința de a veni în
sprijinul potențialilor clienți străini.
23 Februarie 2015
Voxline Communication a furnizat servicii de gestiune completă pentru buna desfășurare a campaniei promoționale
“Marea dezlipeală”, campanie organizată de cotidianul Libertatea în perioada
23 februarie - 01 mai 2015. A fost un proiect complex în cadrul căruia am asigurat suportul
tehnic necesar, am implementat soluția logistică pentru participarea prin SMS, am creat aplicația
call center și am asigurat integral serviciul Infoline.
16 Februarie 2015
Heineken punctează perfect și de aceasta dată prin încercarea de loializare și stimulare a vâzărilor a 150
de retaileri din Municipiul București și județul Ilfov. Retailerii pot participa la noua campanie
“Puncteaza cu Heineken” înscriind codurile prin sms sau web.
Site-ul puncteazacuheineken.ro,
versiunea desktop și mobilă sunt realizate integral de către Voxline Communication.
13 Februarie 2015
Voxline Communication a creat pentru Nivea
o aplicație Facebook interactivă pentru a celebra Valentine's Day.
Aplicația Facebook, “Câștigă-i dragostea”, are la bază un
concept ludic, cel al provocării, iar fiecare îndrăgostit poate
alege din secțiunea provocări fictive o provocare la care să își
supună partenerul/partenera. După selectarea provocării
participantul se loghează cu datele de facebook și apasă butonul
„Trimite”, pentru ca provocarea să ajungă printr-o notificare pe
pagina de Facebook a persoanei iubite. Lansarea provacării către
partenerul de cuplu îi conferă participantului automat dreptul de a
se înscrie la tragerea la sorți pentru premiile zilnice.
15 Decembrie 2014
Din dorința de a interacționa
direct cu consumatorii și de a-i fideliza, Isostar
și-a consolidat și mai mult prezența în mediul digital începând cu
luna decembrie 2014 prin lansarea promoției “Aleargă de Paște
la Paris cu Isostar!”. Aplicația Facebook și site-ul
responsive, ambele dedicate promoției, au un design modern și sunt
create de catre Voxline pentru a oferi
participanților posibilitatea de înscriere în promotie, informații
despre campanie, acces la regulament, lista câștigătorilor sau
programul de nutriție.
29 Octombrie 2014
Voxline Communication a creat pentru al doilea an consecutiv mobisite-ul evenimentului
Zilele Biz, eveniment ce va avea loc în perioada 10-14 noiembrie 2014.
Mobisite-ul este o construcție în oglindă a site-ului zilelebiz.ro prezentând
aceleași funcții ca site-ul desktop. Programul evenimentului, lista speakerilor
ori alte informații relevante utilizatorilor pot fi accesate folosind link-ul următor
m.zilelebiz.ro
10 Aprilie 2014
Voxline este a doua oara premiata in 2014. Am obtinut locul 3 in cadrul Mobile Awards 2014,
la categoria CEL MAI BUN MOBI SITE.br />
Voxline Communication a obtinut Bronz cu proiectul m.dentestet.ro in cadrul competitiei Mobilio Awards 2014 la sectiunea Best Mobisite.
7 Februarie 2014
Voxline a creat versiunea mobilă a siteului dedicat evenimentului Digital Forum
(m2014.digitalforum.ro),
unul dintre cele mai importante evenimente din mediul online românesc, ajuns deja la ediția a VIII-a.
Mobisite-ul prezintă aceleași funcții ca site-ul desktop și oferă utilizatorilor, dincolo de posibilitatea
înregistrării la eveniment, un conținut informativ extrem de bine structurat: acces program, invitați, etc.
fiind optimizat pentru accesul de pe smartphone-uri și tablete cu rezoluții cuprinse între 320px - 1024px.
4 Octombrie 2013
Dupa lansarea din 2012 a mobisite-ului m.dentest.ro,
binecunoscuta clinica Dent Estet a continuat
colaboararea cu echipa Voxline si a lansat astazi
versiunea mobila pentru m.de4kids.ro si
m.de4teens.ro,
fiecare dintre aceste mobisite-uri fiind dedicate unui segment
particular al publicului tinta : copiii, respectiv adolescentii.
Mobisite-urile ofera informatii utile si concise privind
serviciile clinicii, au incorporate functii specifice precum:
programare online, functia click2call ori GPS ce permite
localizarea utilizatorului pentru o mai buna orientare fata de
sediile clinicilor Dentestet. La fel ca si in cazul site-ului
oficial, cele doua mobisite-uri sunt optimizate pentru telefoane
smartphone si tablete cu rezolutii intre 320px si 1024px.
15 Iulie 2013
Voxline Communication face parte din Top
3 agentii digitale premiate de Google Romania si IAB Romania
in cadrul proiectului Start Mobile 2013 pentru
calitatea siteurilor mobile realizate.
16 Mai 2013
Voxline Communication a castigat toate cele 3 locuri in cadrul
Mobile Awards 2013 la categoria CEL MAI BUN MOBI SITE.
11 Aprilie 2013
În cadrul eTravel Conference, Bogdan Apostol a susţinut o prezentare a strategiilor de mobile marketing ce pot fi aplicate cu succes în industria turismului.
7 Martie 2013
Voxline realizează landing page-ul optimizat pentru mobil pentru campaniile Multibonus - Mol România.
20 Februarie 2013
Voxine Communication furnizează serviciul de plată prin SMS a abonamentelor revistelor premium din portofoliul Ringier România: Unica, Elle, Viva, Avantaje, Psychologies, Joy.
22 August 2012
Dent Estet a lansat astăzi varianta mobilă a site-ului oficial al binecunoscutei clinici
stomatologice www.dentestet.ro,
realizată de agenţia de mobile marketing, Voxline Communication. Versiunea mobilă beneficiază de
o grafică optimizată pentru accesul de pe dispozitivele mobile oferind vizitatorilor noi avantaje precum funcţia click2call
şi programare online. Totodată aceștia pot accesa, în timp real, funcţia GPS
de pe device-ul mobil care permite localizarea utilizatorilor și o mai bună orientare a acestor faţă de sediile Dent Estet.
10 Mai 2012
Echipa Voxline a relansat retete.mobi,
versiunea mobilă a website-ului condimenteweb.ro
adresată posesorilor smartphone de touch-screen. Accesibil şi rapid, adresată pasionaţilor de reţete
gastronomice din bucătăria internaţională, cât și din cea românească, noua variantă a mobiste-ului
păstrează conceptul inţial, însă beneficiază de o serie de îmbunătăţiri ale design-ului.
Știri mai vechi »
Și pentru că ne place să fim activi, iată ce am mai făcut în ultima vreme:
Voxline Communication contribuie la dezvoltarea indrustriei de mobile marketing din România și încearcă să aducă plus valoare acesteia prin participarea anuală la câteva evenimente de referință. Luna aceasta, pe 13 mai, participăm la cea de-a opta ediție a Mobile Marketing Conference, eveniment rebrănduit în Mobifest. Managerul companiei, Bogdan Apostol, în calitate de speaker la acest eveniment va susține o prezentare punctuală și plină de informații actualizate despre piața de mobile marketing locală. Mobisite-ul evenimentului, m2015.mobifest.ro a fost realizat de către noi.
Echipa Voxline continuă colaborarea cu brandul Isostar
și realizează pentru noua promoție "L'Étape du tour", aplicația
Facebook "Concurs l'etape du tour" și site-ul desktop.
Voxline Communication a creat site-ul responsive concurslays.ro pentru campania
promoțională “Butonezi și câștigi”. Site-ul este special gândit
pentru a oferi participanților la campanie acces facil la
regulament, posibilitatea de înscriere a codurilor, lista
câștigătorilor, etc. De asemenea, Voxline a creat soluția logistică
integrată de înscriere în promoție prin SMS sau site și asigură, ca
de obicei, suportul infoline la noua campanie promoțională.
Voxline Communication continuă colaborarea cu Henkel și realizează în afara promoțiilor prin SMS aplicația Facebook pentru brandul FA “Profită din plin de vacanță!”
Echipa Voxline Communication a creat prima sa aplicație Facebook pentru binecunoscutul brand de băuturi carbogazoase, Pepsi. Aplicația "Scoate-ți gașca la aer" afișează informații despre campanie, regulament, câștigatori și oferă participanților posibilitatea de înscriere în promoția “Acceptă provocarea și scoate-ți gașca la aer!”
Pepsi România a dat startul campaniei “Acceptă provocarea!” Voxline asigură suport tehnic și Infoline pe toată perioada desfășurării campaniei promoționale.
Voxline Communication a creat pentru Centrul de Excelență și Sănătate în Turism, platforma online, sanatatesiturism.ro Sanatatesiturism.ro este un site responsive, special gândit pentru a oferi publicului țintă acces facil la informații de interes pentru turismul medical din România, serviciile și programele oferite. Website-ul responsive beneficiază și de o variantă în limba engleză, healthandtourism.eu, din dorința de a veni în sprijinul potențialilor clienți străini.
Voxline Communication a furnizat servicii de gestiune completă pentru buna desfășurare a campaniei promoționale “Marea dezlipeală”, campanie organizată de cotidianul Libertatea în perioada 23 februarie - 01 mai 2015. A fost un proiect complex în cadrul căruia am asigurat suportul tehnic necesar, am implementat soluția logistică pentru participarea prin SMS, am creat aplicația call center și am asigurat integral serviciul Infoline.
Heineken punctează perfect și de aceasta dată prin încercarea de loializare și stimulare a vâzărilor a 150 de retaileri din Municipiul București și județul Ilfov. Retailerii pot participa la noua campanie “Puncteaza cu Heineken” înscriind codurile prin sms sau web. Site-ul puncteazacuheineken.ro, versiunea desktop și mobilă sunt realizate integral de către Voxline Communication.
Voxline Communication a creat pentru Nivea o aplicație Facebook interactivă pentru a celebra Valentine's Day. Aplicația Facebook, “Câștigă-i dragostea”, are la bază un concept ludic, cel al provocării, iar fiecare îndrăgostit poate alege din secțiunea provocări fictive o provocare la care să își supună partenerul/partenera. După selectarea provocării participantul se loghează cu datele de facebook și apasă butonul „Trimite”, pentru ca provocarea să ajungă printr-o notificare pe pagina de Facebook a persoanei iubite. Lansarea provacării către partenerul de cuplu îi conferă participantului automat dreptul de a se înscrie la tragerea la sorți pentru premiile zilnice.
Din dorința de a interacționa direct cu consumatorii și de a-i fideliza, Isostar și-a consolidat și mai mult prezența în mediul digital începând cu luna decembrie 2014 prin lansarea promoției “Aleargă de Paște la Paris cu Isostar!”. Aplicația Facebook și site-ul responsive, ambele dedicate promoției, au un design modern și sunt create de catre Voxline pentru a oferi participanților posibilitatea de înscriere în promotie, informații despre campanie, acces la regulament, lista câștigătorilor sau programul de nutriție.
Voxline Communication a creat pentru al doilea an consecutiv mobisite-ul evenimentului Zilele Biz, eveniment ce va avea loc în perioada 10-14 noiembrie 2014. Mobisite-ul este o construcție în oglindă a site-ului zilelebiz.ro prezentând aceleași funcții ca site-ul desktop. Programul evenimentului, lista speakerilor ori alte informații relevante utilizatorilor pot fi accesate folosind link-ul următor m.zilelebiz.ro
Voxline este a doua oara premiata in 2014. Am obtinut locul 3 in cadrul Mobile Awards 2014,
la categoria CEL MAI BUN MOBI SITE.br />
Voxline Communication a obtinut Bronz cu proiectul m.dentestet.ro in cadrul competitiei Mobilio Awards 2014 la sectiunea Best Mobisite.
Voxline a creat versiunea mobilă a siteului dedicat evenimentului Digital Forum
(m2014.digitalforum.ro),
unul dintre cele mai importante evenimente din mediul online românesc, ajuns deja la ediția a VIII-a.
Mobisite-ul prezintă aceleași funcții ca site-ul desktop și oferă utilizatorilor, dincolo de posibilitatea
înregistrării la eveniment, un conținut informativ extrem de bine structurat: acces program, invitați, etc.
fiind optimizat pentru accesul de pe smartphone-uri și tablete cu rezoluții cuprinse între 320px - 1024px.
Dupa lansarea din 2012 a mobisite-ului m.dentest.ro,
binecunoscuta clinica Dent Estet a continuat
colaboararea cu echipa Voxline si a lansat astazi
versiunea mobila pentru m.de4kids.ro si
m.de4teens.ro,
fiecare dintre aceste mobisite-uri fiind dedicate unui segment
particular al publicului tinta : copiii, respectiv adolescentii.
Mobisite-urile ofera informatii utile si concise privind
serviciile clinicii, au incorporate functii specifice precum:
programare online, functia click2call ori GPS ce permite
localizarea utilizatorului pentru o mai buna orientare fata de
sediile clinicilor Dentestet. La fel ca si in cazul site-ului
oficial, cele doua mobisite-uri sunt optimizate pentru telefoane
smartphone si tablete cu rezolutii intre 320px si 1024px.
Voxline Communication face parte din Top
3 agentii digitale premiate de Google Romania si IAB Romania
in cadrul proiectului Start Mobile 2013 pentru
calitatea siteurilor mobile realizate.
Voxline Communication a castigat toate cele 3 locuri in cadrul
Mobile Awards 2013 la categoria CEL MAI BUN MOBI SITE.
În cadrul eTravel Conference, Bogdan Apostol a susţinut o prezentare a strategiilor de mobile marketing ce pot fi aplicate cu succes în industria turismului.
Voxline realizează landing page-ul optimizat pentru mobil pentru campaniile Multibonus - Mol România.
Voxine Communication furnizează serviciul de plată prin SMS a abonamentelor revistelor premium din portofoliul Ringier România: Unica, Elle, Viva, Avantaje, Psychologies, Joy.
Dent Estet a lansat astăzi varianta mobilă a site-ului oficial al binecunoscutei clinici stomatologice www.dentestet.ro, realizată de agenţia de mobile marketing, Voxline Communication. Versiunea mobilă beneficiază de o grafică optimizată pentru accesul de pe dispozitivele mobile oferind vizitatorilor noi avantaje precum funcţia click2call şi programare online. Totodată aceștia pot accesa, în timp real, funcţia GPS de pe device-ul mobil care permite localizarea utilizatorilor și o mai bună orientare a acestor faţă de sediile Dent Estet.
Echipa Voxline a relansat retete.mobi, versiunea mobilă a website-ului condimenteweb.ro adresată posesorilor smartphone de touch-screen. Accesibil şi rapid, adresată pasionaţilor de reţete gastronomice din bucătăria internaţională, cât și din cea românească, noua variantă a mobiste-ului păstrează conceptul inţial, însă beneficiază de o serie de îmbunătăţiri ale design-ului.
Știri mai vechi »