Mobile Marketing reprezintă utilizarea funcțiilor și caracteristicilor telefonului mobil pentru a te conecta cu audiența la locul și timpul potrivit.

SMS-ul (Short Messaging Service) reprezintă un mesaj text de 160 de caractere care poate fi trimis şi recepţionat de aproape orice telefon mobil. În acest moment este cel mai popular și răspândit instrument de mobile marketing:

  • este ieftin. Atât în comparaţie cu rezultatele pe care le putem obţine cât și în comparaţie cu celelalte media.
  • este uşor de utilizat. Campaniile de comunicare prin SMS permit cu uşurinţă personalizarea, targetarea, execuţia și monitorizarea rezultatelor.
  • este instant. Indiferent unde se află, consumatorul primește aproape instantaneu mesajul transmis.
  • ajunge pe aproape orice telefon mobil. Tehnologia SMS este încorporată în orice telefon mobil.
  • consumatorii sunt familiarizaţi cu utilizarea acestuia, fiind principalul mod de a folosi telefonul de către tineri.

SMS PUSH

Trimiterea de mesaje cu conţinut informaţional către baze de date. Trimiterile se pot efectua automat sau prin intermediul unei aplicaţii web, se pot trimite atât mesaje SMS standard (în limita a 160 de caractere), cât și mesaje concatenate (mai multe mesaje afișate unitar pe telefonul consumatorului). Mesajele SMS pot fi personalizate automat atât în ceea ce priveşte textul cât și expeditorul mesajelor (numele brandului în locul unui număr de telefon).

SMS PULL

Permite comunicarea consumatorilor cu brandul, prin implicarea acestora în promoţii cu înscriere prin SMS. Asigură o gestionare exactă şi rapidă a bazelor de date datorită elementului de impuls și existenţei unei posibilităţi imediate de participare. Acest instrument oferă un identificator imediat al participantului, numărul de telefon, care poate fi utilizat ulterior în campanii SMS PUSH.

Este necesară adaptarea comunicării la noul canal prin care internetul este accesat! Presupune crearea unui site adaptat pentru majoritatea tipurilor de telefoane mobile și comunicarea acestuia în reţele specializate de advertising. Un site optimizat pentru accesul de pe telefonul mobil poate integra funcţii specifice unice: geolocalizare, 'click2SMS', 'click2call', etc.

Mobi Sites

Campaniile mobile web presupun crearea unui site de campanie adaptat pentru majoritatea modelelor de telefoane mobile. Mobi-site-ul trebuie să conțină un minimum de informație și grafică. De preferat ar fi să conțină cel puțin una din cele 3 funcții specifice unui mobi site:

  • Click2call (apel la un număr de infoline. Apelul poate fi cu tarif normal sau gratuit)
  • Click2sms (oferă oportunitatea de a trimite mai departe informațiile de pe mobi site prin sms, campania căpatând astfel o tendință de viralitate)
  • Click2order (colectarea de date în vederea unei tranzacții)

Întrucât în România sunt peste șase milioane de conexiuni la internet folosind telefonul mobil este momentul ca orice companie sau brand să ia în calcul o prezență activă printr-un mobi site optimizat pentru a fi văzut de pe telefonul mobil. Aceasta întrucât web site-ul tradițional nu poate fi văzut pe majoritatea telefoanelor folosite in tara noastra si se incarca mult mai greu pe un telefon mobil cu impact negativ asupra experientei utilizatorului.

Daca doriți să aflați cum poate Voxline să vă asigure asistența în designul, programarea, optimizarea, implementarea și găzduirea unui mobi site vă rugăm să ne contactați.

Mobile Content

Voxline este specializat în crearea și distribuirea de conținut optimizat pentru telefoanele mobile.

Gama de conținut cuprinde: logo, wallpapers, jocuri java, teme, clipuri video, tonuri de apel dar și alte diferite aplicații pentru telefonul mobil.

Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne contactați.

Campanii Mobile

Pentru a crește traficul spre versiunea mobilă a site-ului dvs cea mai bună cale sunt campaniile de comunicare mobile web - respectiv plasarea de bannere sau mesaje text pe site-urile mobile vizitate de utilizatorii din România.

Se poate face selecția afișării mesajelor în funcție de operatorul de telefonie, tipul telefonului folosit, localitate, profilul utilizatorului.

Bannerele pentru site-uri mobile sunt în mai multe formate decat bannerele online și au elemente specifice care trebuiesc respectate.

Pentru mai multe detalii despre cum se poate implementa o campanie de comunicare prin mobile web și ce presupune aceasta vă rugăm sa ne contactați.

Coduri bidimensionale care permit completarea comunicării offline cu elemente adaptate telefonului mobil, fiind unul din intrumentele cele mai populare pentru a permite accesul către un site optimizat pentru mobil.

Codurile QR sunt promovate în locuri care determină acţiunea potenţialului consumator, permiţând astfel interacţiunea cu brandul prin produsele acestuia, comunicare directă, acces facil la informaţii, monitorizare și măsurare.

Voxline a dezvoltat propria platformă de creare și monitorizare a codurilor QR: www.qrit.ro

Aplicaţii prin care utilizatorul are acces la informaţii utile, putând fi pasive (se descarcă şi rămân nemodificate) sau active (conţinutul poate fi actualizat regulat). Expunerea brandului se poate integra oriunde în aplicaţie, permiţând o segmentare a audienţei foarte ridicată. Folosesc elemente specifice telefonului mobil: camera foto, geolocalizare, busola, GPS, accelerometru.

Mediul mobil este ideal pentru a fi inclus în campaniile de comunicare folosind mediile tradiționale (TV, presă, radio, outdoor) și mediul digital (online) în scopul obținerii unui răspuns maxim din partea publicului vizat. Mediul mobil asigură puntea de legatură dintre brand și consumator permițând reacția imediată a clienților existenți sau potențiali la mesajele comunicate de brand prin toate celelalte medii.

Expertii Voxline vă pot asista gratuit despre cum puteți derula campanii integrate mobile - media tradițională cu sfaturi, sugestii, studii de caz. Ne puteți contacta aici.

Premii obținute

  • Best MobiSite
  • Best MobiSite
  • Premiu Google Romania si IAB Romania
  • Locul I - Mobile Awards
  • Locul II - Mobile Awards
  • Locul III - Mobile Awards

Resurse

Mobilemarketer Facebook

Mobile Marketing

Mobile Marketing reprezintă utilizarea funcțiilor și caracteristicilor telefonului mobil pentru a te conecta cu audiența la locul și timpul potrivit.

SMS PUSH&PULL

SMS-ul (Short Messaging Service) reprezintă un mesaj text de 160 de caractere care poate fi trimis şi recepţionat de aproape orice telefon mobil. În acest moment este cel mai popular și răspândit instrument de mobile marketing:

  • este ieftin. Atât în comparaţie cu rezultatele pe care le putem obţine cât și în comparaţie cu celelalte media.
  • este uşor de utilizat. Campaniile de comunicare prin SMS permit cu uşurinţă personalizarea, targetarea, execuţia și monitorizarea rezultatelor.
  • este instant. Indiferent unde se află, consumatorul primește aproape instantaneu mesajul transmis.
  • ajunge pe aproape orice telefon mobil. Tehnologia SMS este încorporată în orice telefon mobil.
  • consumatorii sunt familiarizaţi cu utilizarea acestuia, fiind principalul mod de a folosi telefonul de către tineri.

SMS PUSH

Trimiterea de mesaje cu conţinut informaţional către baze de date. Trimiterile se pot efectua automat sau prin intermediul unei aplicaţii web, se pot trimite atât mesaje SMS standard (în limita a 160 de caractere), cât și mesaje concatenate (mai multe mesaje afișate unitar pe telefonul consumatorului). Mesajele SMS pot fi personalizate automat atât în ceea ce priveşte textul cât și expeditorul mesajelor (numele brandului în locul unui număr de telefon).

SMS PULL

Permite comunicarea consumatorilor cu brandul, prin implicarea acestora în promoţii cu înscriere prin SMS. Asigură o gestionare exactă şi rapidă a bazelor de date datorită elementului de impuls și existenţei unei posibilităţi imediate de participare. Acest instrument oferă un identificator imediat al participantului, numărul de telefon, care poate fi utilizat ulterior în campanii SMS PUSH.

Mobile WEB

Este necesară adaptarea comunicării la noul canal prin care internetul este accesat! Presupune crearea unui site adaptat pentru majoritatea tipurilor de telefoane mobile și comunicarea acestuia în reţele specializate de advertising. Un site optimizat pentru accesul de pe telefonul mobil poate integra funcţii specifice unice: geolocalizare, 'click2SMS', 'click2call', etc.

QR codes

Coduri bidimensionale care permit completarea comunicării offline cu elemente adaptate telefonului mobil, fiind unul din intrumentele cele mai populare pentru a permite accesul către un site optimizat pentru mobil.

Codurile QR sunt promovate în locuri care determină acţiunea potenţialului consumator, permiţând astfel interacţiunea cu brandul prin produsele acestuia, comunicare directă, acces facil la informaţii, monitorizare și măsurare.

Voxline a dezvoltat propria platformă de creare și monitorizare a codurilor QR: www.qrit.ro

Aplicații mobile

Aplicaţii prin care utilizatorul are acces la informaţii utile, putând fi pasive (se descarcă şi rămân nemodificate) sau active (conţinutul poate fi actualizat regulat). Expunerea brandului se poate integra oriunde în aplicaţie, permiţând o segmentare a audienţei foarte ridicată. Folosesc elemente specifice telefonului mobil: camera foto, geolocalizare, busola, GPS, accelerometru.

Close